Keresés ebben a blogban

2018. február 3., szombat

Élet-halál körök

  Hát lezajlott Gyuri temetése is.
Mindenki megdöbbent, hogy elment, pedig évek óta rengeteg betegsége volt..., mégis.
Nekem pedig van néhány igém, amin elmélkedem. Van, amelyik napok óta foglalkoztat, van, ami csak ma reggel óta.
  1. (Ez a napok óta...) 2 Kor 5, 10 Mert kivétel nélkül mindannyiunknak oda kell állnunk Krisztus ítélőszéke elé! Ott fogja mindenki megkapni, amit megérdemel, aszerint, hogy ebben a földi testben mit tett: jót, vagy rosszat.
  2. Gal 6, 8 Aki azért tesz valamit, hogy kielégítse a régi természetének kívánságait, annak ez a régi természet romlást és halált fog teremni, és azt is fogja learatni. Aki viszont a Szent Szellem tetszése szerint cselekszik, az a Szent Szellemből arat örök életet.
  3. A harmadik a 2 Tess

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...