Keresés ebben a blogban

2015. november 19., csütörtök

Hitvallás és orrpiercing

 Klassz feladat hitvallásismeretből összehasonlítani kettő általam választottat, mindezt kifejtősen, öt oldal terjedelemben, 12-es betűmérettel. Nem volna nehéz öt oldalt teleírni, ha egy hagyományosabb, vagy ha egy nem keresztény egyházat választok.

Mivel most jött el az életemben, hogy büszke legyek az egyházra, amelyikhez tartozom, ezért nem kérdéses, hogy a "bapti" volt az egyik.
Másiknak a "szabker"-t választottam, mert szeretem és szerintem nincs komoly különbség a kettő között.
Persze mindkettőt meg lehet nézni személyekre lebontva. Úgy már találunk különbséget, legyen szó bármelyik egyházról.
Hasonló történet az orrpiercinggel szembeni tolerancia.
  • Teri néni kiakad rajta.
  • Anita átölel és azt mondja így is szeret.
  • Lona néni nevetve jön oda és azt mondja olyan, mint Rebekának az Ószövetségben. (1Móz 24,47)
  • Néhányan meglepődnek rajta.
  • Másoknak tetszik - és ezek mind baptik, az én gyülimből.
  • Nekem egy régi vágy teljesülése.
  • A kamaszok szerint nagggyon menő.
  • Valaki megkérdezi: Nem félsz, hogy a gyerekeid is akarnak majd? - no comment.
Hát ennyifélék vagyunk, de van közös bennünk.
Ez 16:12  És adtam orrperecet orrodra és függőket füleidre és ékes koronát fejedre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...