Keresés ebben a blogban

2015. október 28., szerda

Tükröm, tükröm...

Jn9:25b: (...) egyet tudok,
hogy noha vak voltam, most látok.
Sok gondolat és gondolatsor futott ma rajtam át:
  • Hálás vagyok a tükrömért, ami Isten Beszéde. Ebbe mikor belenézek, tisztán látom magam a bűneimmel és a szabadulásaimmal együtt. Tudhatom a szeretethimnusz elolvasásakor, hogy miképp léptem félre és tudhatom a lélek gyümölcseinek megnézésekor, hogy hol teremtem a lélektelenség / szívtelenség gyümölcseit. Nincs ez meg mindenkinek ilyen egyértelműen.
  • A reményről - reménytelennek tűnő helyzetekben. Erről beszéltünk ma reggel Szilvivel és nemrég egy Ige ugrott be a vakról:
Jn9:25b: (...) egyet tudok, hogy noha vak voltam, most látok. (mondta a vak ember gyógyulása után a farizeusoknak, akik azzal a nem titkolt szándékkal nyaggatták, hogy Jézust nehéz helyzetbe hozzák.)
Hát kell ennél több? Ezt a reményt kívánom én mindenkinek!
:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...