Keresés ebben a blogban

2015. február 14., szombat

Rabok legyünk, vagy szabadok?

Jó néhány barátom kapta kézhez az ,,Ellenség levelét" az elmúlt időszakban. Ilyesmik álltak benne:
  • nem ment meg Isten,
  • nem teljesül a vágyad,
  • hiába imádkozol,
  • ilyen-olyan vagy,
  • beteg vagy, 
  • beteg a gyereked,
 Mikor hallom, felmegy a pumpám. Ezek a beszólások mind ugyanarra hivatottak, hogy rabságba kerülj. Mint az a medve, amelyikről a minap olvastam, hogy a 4 X 4 -es ketrecéhez szokott és nem képes már arra, hogy a korlátlan szabadságba visszahelyezve fusson, szaladjon, hegyoldalról gurulva bukfencezzen.
Ezért fogom az ellenség levelét és elvonulok vele, mint annak idején Ezékiás, és kiterítem Isten előtt.
Hogy meri a tolvaj ellopni a testvéreim reménységét? Az én Istenem nem olyan Isten, aki csalfa vak reményt ad! Nem olyan, aki azt várja, hogy raboskodjon a gyermeke!
:)
A halogatott reménység beteggé tesz a szívet, de a megadatott kívánság életnek fája. Példabeszédek 13: 12


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...