Keresés ebben a blogban

2015. január 12., hétfő

Két dolog + 1

  • Az egyik pénteki, de érdekes.
Van, hogy homály fed egy-egy Igét, de nem hatolok mélyebbre, mert annyira egyszerű kérdéseim merülnek fel, hogy nem teszem fel őket.
Nem így péntek reggel a Lídián.
János evangéliuma 10. rész: Jézus mondja: Aki nem az ajtón megy be, tolvaj és rabló...
Kérdezem: Hol lehet még bemenni, és mit jelent ez pontosan?
Válasz: Ablakon, tetőn és egyéb meg nem engedett módon behatolni egy házba...
Nekem ez kikényszerített döntés közösségre valakivel, aki nem Jézus. Mert Ő ilyet soha nem tenne.
  • Második - Baráti házaspár, akikre nézve sok ígéretet kaptam, hogy lesz babájuk, de mindeddig nem lett.
Tegnap, ahogy a Bárkában elnéztem a lurkókat csücsülni, az a nagyon erős vágy támadt bennem, hogy pontosan kérjem: 1 éven belül, vagy egy év múlva már ott üljön a kicsikéjük a sorban!!! Ez nem logikus, ekkora gyerek még nem tud ülni, de a hitem azt súgja: LEHET!!!
Az imalistámra már kijelentő módban került fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...