Keresés ebben a blogban

2015. január 9., péntek

Ez király! :)

 Kerestem azt az Igét, ami valami olyasmiről szól, hogy minél több a bűn, annál jobban árad a kegyelem. meg is találtam  a Római levél 5. részében, a 20. versben:
...De ahol elszaporodik (bőven túlhaladja a mértéket) a bűn, ott Isten kegyelme még inkább megsokasodik.
 megsokasodik.: ὑπερπερισσεύω  (hüperperisszeuó) - túlárad, felettébb bővelkedik

Azért volt szükségem erre az Igére, mert hallottam egy makacs és kitartó emberről, aki nem és nem érti, hogy

  • pengeélen táncol,
  • sokaknak van tele a púpja a hülyeségével,
  • neki mindenhez joga van...
Aztán a 17. versben olvastam valami különösen biztatót:
Róm 5:17  Mert ha az egynek bűnesete miatt uralkodott a halál az egy által: sokkal inkább az életben uralkodnak az egy Jézus Krisztus által azok, kik a kegyelemnek és az igazság ajándékának bőségében részesültek.
uralkodik:  βασιλεύω  (baszileuó) 1) uralkodik; 2) uralomra jut, királlyá lesz; 3) (participium) király

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...