Keresés ebben a blogban

2014. május 10., szombat

SzívM általában

,,Boldogok a békességre igyekvők..."
 Ma, amikor böngésztem a kedvenc könyvemet és azt olvastam benne, hogy "Boldogok, akiknek a szívük tiszta...", azon gondolkoztam, hogy vajon hogy lehetne tiszta a szívem?
Nem könnyű, mert áramlik felém a sok minden, amivel tele van a világ, és bármennyire elszomorító, rólam se pattannak le nyomtalanul az ingerek.
 Ez az ígéret  azonban, hogy ,,Boldogok a..." azt üzeni nekem, hogy: Tarts ki, igazítsd a lépteid Jézushoz, mert érdemes!
Azt olvastam, hogy a szív - ( görögben kardia - καρδία) szó jelentése: a fizikai, lelki és a szellemi élet központja, az Ószövetségben héberül pedig egyenesen így fordítják: ,,A szív az ember személyiségének a központja, a bölcsesség és értelem székhelye. Kapcsolatban áll az emberi szellemmel. Az Isten keresésének és az Ige befogadásának szerve."

Jel 22,3-4 Ott többé nem lesz semmi elátkozott. Istennek és a Báránynak trónja lesz benne, és szolgái ott szolgálnak majd neki. És látni fogják az Ő arcát; és az Ő neve homlokukon lesz.
Biztató.
Várom.
Tök jó lesz.
Mert itt a földön, még igencsak átok alatt van minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...