Keresés ebben a blogban

2013. április 3., szerda

Te kit hívnál fel - és téged ki hívhat fel?

A tegnap több kérdéssel zárult, és mi tagadás - rendkívül felkavaróra sikeredett.
Ma reggel ismét újra lehetett gondolni a dolgokat, de most még újabb kérdések bombázzák a szívem belülről, amiknek a megválaszolása nem tűr halasztást.
Ezeket képtelen vagyok egyedül objektív módon végiggondolni.
Ilyenkor fel szoktam hívni valakit, aki számomra
  • megbízható,
  • segíteni akar,
  • gondolkodik,
  • nem a saját véleményét sulykolja,
  • közvetlenül Istentől kér tanácsot,
  • lehet vele BESZÉLNI,
  • szeretet van benne,
  • mindig meg tudtuk beszélni a konfliktusainkat,
  • az ,,előzményeink" jó illatú emlékeket ébresztenek.
Úgy hívják testvér. Csak így egyszerűen.
Hányszor segített nekem, mikor sok gond között egyszerűen nem találtam a megoldást.
Egyszerűen fogta az egész csomagot, amit felzaklatott szívvel szinte odavágtam elé - és imádkozott értem, helyettem, velem, mert én egyedül képtelen voltam...
Segített, hogy szabad legyek újra egy problémából, ami gúzsba akart kötni.
Segített, hogy ismét objektíven tudjak látni.
Segített, hogy szeretet legyen a szívemben.
Segített, hogy Krisztus hit által  ott lakjon...
Ef 3,14-21 Ez okból meghajtom térdemet az Atya előtt, akiről a mennyekben és földön minden atyafiság a nevét kapta, s kérem, adja meg nektek, hogy dicső gazdagságának mértékében belső emberetek úgy elhatalmasodjék, hogy ti az Isten Szellemén át uralomra juthassatok, hogy a Felkent a hiten át szívetekben lakhasson, és ti szeretetben úgy meggyökerezzetek és megalapozódjatok,
hogy az összes szentekkel együtt erőt nyerjetek annak felfogására, hogy a szeretetben mennyi a szélesség, hosszúság, magasság és mélység, és megismerhessétek a Felkentnek ismeretet felülmúló szeretetét is, hogy így az Istennek egész teljességéig betelhessetek. Annak pedig, aki az ő bennünk ható hatalma szerint mindannál, amit kérünk, vagy gondolunk sokkal-sokkal többet képes cselekedni, legyen része a dicsőség az eklézsiában és Felkent Jézusban a korszakok korszakának minden nemzedékéig. Ámen.
Nem sok olyan ember van, akit Isten megbízhatónak nyilvánít.
A görögben így fest: megbízható -  πιστός  (pisztosz)
1) hűséges, megbízható
2) bizakodó, bízó; hívő
3) őszinte, szavahihető, becsületes
4) valóságos, megbízható; bizonyos
5) engedelmes

Adja Isten, hogy legyen egy-két - vagy sokkal több - ember a környezetünkben, akiket ilyen módon megbízhatónak tudunk nyilvánítani és én magam is ilyen megbízható ember akarok lenni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...