Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 5., szerda

"En garde!" - Védd magad!

Ez még nem tudja kibe kötött bele! - gondoltam magamban az Ördögre asszociálva.
Persze napok óta próbálkozik velem megint, hogy letörjön, elkedvetlenítsen és kivegye a szívemből az örömet, de hálával tölt el egy gondolat: Az Egekben Lakozó neveti...
Hmm, hát ha neveti, akkor biztos megvan rá az oka.
Ő az én mennyben lakó apukám.
Eszembe jutott, hogyan állt bosszút azokon, akik az ő népét bántották és visszatartották annak idején Egyiptomban. - Nem lennék azoknak a helyében és szerintem senki sem lenne szívesen. Ott voltak a csapások sorban, amiket el kellett szenvedniük. A víz vérré válása, a békák, tetvek, legyek, dögvész, jégeső, sáskák, fekélyek, sötétség és legvégül az elsőszülöttek halála.
És hogy hányféleképpen lehet ma is megkérdőjelezni mindezeket a csodákat, az megszámlálhatatlan.
  • Az akkor volt
  • Nem is volt
  • Már nem tesz ilyet Isten
  • Értem nem tesz ilyet
  • Jó, de az Mózes volt, én meg csak...
  • Nincs rá hitem
  • ... 
Én nem kérdőjelezem meg, hanem elhiszem.
Kol 2,15 ... amennyiben a fejedelemségeket és fennhatóságokat lefegyverezte, őket nyilvánosan kipellengérezte, és ezzel diadalmenetben meghurcolta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...