Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 22., szerda

Első az Isten országa és igazsága, második az Én országa és igazsága

EZ A JÓ SORREND!

Annyi minden jutott eszembe ma reggel, hogy egyszerűen nem is értem hogy fog ez összeállni.
  • A botránkozásról: Azt olvastam: Jaj a botránkozások miatt! És megkérdeztem magamban, hogy rajtam múlik? Valójában az  a része nem, hogy meglátom, de az a része igen, hogy mit kezdek vele. Meg kell szabadulnom tőle, mert ha nem sikerül, mehetek a gyehennára. Különös, hogy idáig azt hittem Isten küld oda, most pedig azt láttam meg, hogy inkább a körülmények, illetve a "megszabadulni képtelenségem". És azért asszociáltam a fürdőkádra, mert ebben az állapotunkban szoktuk a gyereket is kiönteni a fürdővízzel együtt. A lelkünk azt mondja ki vele! De a szellemünk, amit Istentől kaptunk  tudja mi az a pontosan körülhatárolt rész, amit le kell amputálnunk, ne fertőzze tovább a testünket.  Gyehenna: γέεννα  (geenna)  - Gé-Hinnom = "Hinnom völgye"- Hinnom völgye, völgy Jeruzsálemtől délre. A próféciák értelmében az örök gyötrelem helye lesz („gyehenna”). Pokol: ᾅδης  (hadész) Hádész = talán "láthatatlanul ítélő" - görög mitológiában az alvilág istene, illetve az alvilág. Bibliában az eltávozott, illetve a megváltás után az elkárhozott lelkek helye (Seól ill. pokol)
  • Jn 6,26-27 „Bizony, bizony, azt mondom nektek - felelte nekik Jézus --, ti nem azért kerestek engem, mert jeleket láttatok, hanem mert a kenyerekből ettetek, és jóllaktatok.  Ne az elvesző kenyéren munkálkodjatok, hanem azon a kenyéren, mely örök életre megmarad, melyet az embernek Fia fog nektek adni, mert erre az Atya ütött pecsétet.”   ...Én meg kérdezem: Nem mindegy Neki, miért követem? És megint a válasz kérdés formájában, hogy test, lélek, vagy szellem vezet a követésében?
  • Boldogok, akik nem tudnak kapkodni fűhöz-fához, szaladni a vargához - csak imádkozni. Mert a saját tehetetlenségük miatt egyből Istenhez mennek. Talán ezért lesznek az utolsókból az elsők...
  • Ézs 43:1819  Ne emlékezzetek a régiekről, és az előbbiekről ne gondolkodjatok!  Ímé, újat cselekszem; most készül, avagy nem tudjátok még? Igen, a pusztában utat szerzek, és a kietlenben folyóvizeket.


Ez is érdekelhet: Az ellenség levele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...