Keresés ebben a blogban

2012. április 14., szombat

Szavak, amik hatással vannak rám

 Vicces, ahogy a gyerekeim mesenézéseiből rám ragadnak mondatok, szavak, kijelentések. Pl.:
 - a Macskák és kutyákból, mikor a kis srác bújócskázik a kutyusával, és rajongva mondja neki: Hogy találsz meg mindenhol??? (Isten is megtalál, ha elrejtőzöm előle - a bűn miatt)
 - A Süsüből a kis királyfi sírva mondja az apukájának: Apa, Te mondd meg! Hát Te vagy a király!(Pont így szoktam elsírni magam, ha kétségbeesek, és nem tudom a választ)
 - A Shrekből: Ne rendezkedjetek be...! - Mikor el akarják foglalni a lakóterületét a különböző mesebeli-lények. (Nekünk sem kéne ezt a földi mocsarat végleges otthonként kezelni.)
Tudom, szinte ,,alig" beszélek erről, de megint erre a következtetésre jutottam...
Isten szava rengeteg dolgot tesz velem.
  • meg tud menteni, ha süllyedek
  • meg tud találni, ha elvesztem,
  • meg tud gyógyítani, ha beteg vagyok
  • meg tud vigasztalni, ha elszomorodom
  • ki tudja űzni a démonaimat
Jak 1:18  Az ő akarata szült minket az igazságnak igéje által, hogy az ő teremtményeinek valami zsengéje (kezdete, csírája) legyünk... 21 ...Elvetvén azért minden undokságot és a gonoszságnak sokaságát, szelídséggel fogadjátok a beoltott igét, amely megtarthatja a ti lelkeiteket. 
Máté 8:16  Az est beálltával pedig vittek hozzá sok ördöngőst (démon által megszállt ember), és egy szóval kiűzte a tisztátalan lelkeket, és meggyógyított minden beteget;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...