Keresés ebben a blogban

2012. április 6., péntek

Mitől akadt ki Jézus?

 Mostanság sok mindentől kiakadtam, ez késztetett arra, hogy leltárt készítsek, Jézus vajon mitől gurulna méregbe? Mellesleg ezt a felmérést bárki elkészítheti, aztán elmerenghet a kapott eredményen.
  • Pénzéhség? - Zákeusnál aludt
  • Gyilkosság? - Pált apostollá tette
  • Negatív előfeltételezés?  - Azt mondta nincs olyan próféta, akit a saját lakókörnyezetén belül tisztelnek.
  • Ha valaki nem eléggé aktív az Atya érdekében? - figyelmeztet, hogy az Isten országát keresd!
  • Kompromisszum képtelenség? - Azt mondja: Tedd helyre a szablyádat...
  • Paráznaság? - Azt mondja: Menj el és többé ne vétkezz!
  • Netalán farizeusi lelkület? - Azt mondja: Nem az igazakat hívom...
  • Árulás?  - Azt mondja: Tedd gyorsan...
  • Plágium? - Ezt csak egy kedves megbotránkozott Tesó miatt írtam ide... :), de ez csak egy egyszerű lopás, és ugyanaz a helyzet, mint Zákeusnál.
Arra jutottam, hogy bár Jézusnak mindezekről a dolgokról volt véleménye, de nem borították ki!
Engem annál inkább.
Tehát: Vannak még távlatok! :)
Luk 6:32  Mert ha csak azokat szeretitek, akik titeket szeretnek, mi jutalmatok van? Hiszen a bűnösök is szeretik azokat, akik őket szeretik.
És ha most megint kiakadtok velem együtt ezen a kérésen, akkor biztatásul mondom, hogy Jézus szerint az Ő igája gyönyörűséges, és az Ő terhe könnyű! 
Végszóként csak annyit, hogy Jézus az életét adta mindezekért az emberekért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...