Keresés ebben a blogban

2012. április 23., hétfő

Megin' hétfő

Jaj, de hosszú nap elé nézek! Hétfő van, és mint minden nehéz nap előtt - mindegyik ilyen - szeretek megállni a bástyán.
Miért is kell nekem minden reggel ezt tennem? Mert olyan ember vagyok, aki szeret szeretve lenni. Márpedig ez ügyben jó esélyekkel indulok Istennél. Úgyhogy hajrá, randi azzal, aki a legjobban szeret. :) Lehet naponta többször is, mert immár a bokámra kötött kötél nélkül sétálhatok be a Szentek Szentjébe, amikor csak akarok. Ha képesnek érzem magam naponként megnézni magam a ,,szabadság tökéletes törvényében", ám legyen.
Köszönöm Jézus!
 Egyszer egy nem hívő emberrel beszélgettem az erkölcsről, és szinte nekem esett, hogy mondjam már meg, hogy az mi? Fogalmazzam meg érthetően, azt ami nincs!
Nos, azóta is el-elgondolkodom ezen a dühön, ami benne volt akkor.
Ma erről kaptam néhány mondatot Istentől:
Zsid 4:12  Mert az Istennek beszéde élő és ható, és élesebb minden kétélű fegyvernél, és elhat a szívnek és léleknek, az ízeknek és a velőknek megoszlásáig, és megítéli a gondolatokat és a szívnek indulatait.  És nincsen oly teremtmény, amely nyilvánvaló nem volna előtte, sőt mindenek meztelenek és leplezetlenek annak szemei előtt, akiről mi beszélünk.  Lévén annakokáért nagy főpapunk, aki áthatolt az egeken, Jézus, az Istennek Fia, ragaszkodjunk vallásunkhoz.  Mert nem oly főpapunk van, aki nem tudna megindulni gyarlóságainkon, hanem aki megkísértetett mindenekben, hozzánk hasonlóan, kivéve a bűnt. Járuljunk azért bizodalommal a kegyelem királyi székéhez, hogy irgalmasságot nyerjünk és kegyelmet találjunk, alkalmas időben való segítségül
A reggeli kávém mellé-, és belevalót mindenestül a Mindenható szolgáltatta!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...