Keresés ebben a blogban

2012. február 9., csütörtök

Örökség, házasságközvetítés, szerelmek, rendőrök

 Tudom több okból sem életszerű, hogy pont a nagy Pál legyen a példaképem, de mit csináljak, ha annyira egyet tudok vele érteni egy csomó mindenben? Persze hol vagyok én hozzá, de akkor is!
Már nyavalygok egy ideje, hogy nem találom magam, és az a tűz, amit pár éve éreztem, és a ,,csontjaimba rekesztett tűz" nevet kapta, ,,csontjaimba rekesztett  pislákolásba" ment át. Néhányan biztosítottak arról, hogy ez így normális, de nekem azért hiányzik. Olyan (fel)hajtóerő ez, ami ha nincs meg bennünk, akkor nem tud lángra lobbantani másokat sem Jézusért.
Márpedig Jézusért lobogni érdemes, nem csak pislákolni. (Hol van az olaj, okos szüzek? Hm, Hm?)
Isten őrizz, hogy ebből törvényt csináljak, mert nem erről szól! Egyszerűen Isten bemutatása a cél, és az, hogy mások közvetlen kapcsolatra lépjenek Vele. Na mármost egy házasságközvetítő, ha olyan kapcsolatokat hoz létre, ahol neki végestelen-végig ott kell állnia a két ember között, akkor ott valami sántít. Naná, hogy Pál mondta a következőket:
Apcs 20:32  És most, atyámfiai, ajánllak titeket az Istennek és az ő kegyelmessége igéjének, aki felépíthet és adhat néktek örökséget minden megszenteltek közt.
Magyarról-magyarra tehát: Isten és az Ő beszéde, kijelentése az, ami a mi örökségünkhöz eljuttathat minket.
Nem is tudom megemlítsem-e azt az esetet, hogy a fenekünk alatt lévő, néhány hónapja örökölt járgány papíron nem a miénk, mert a hagyatéki tárgyalás még nem volt meg. A jelenlegi helyzet az, hogy a forgalmija betelt, és meg kéne csináltatni, de nem lehet, mert a jogos tulajdonosa nem él, nekünk pedig még nem a tulajdonunk. Így ha járunk vele (az örökségünkkel), a rendőr bármikor kiveheti a fenekünk alól.
Megemlítettem!
Nem így Isten, meg az Ő beszéde. Azt állítja, hogy ezt az örökséget Ő a saját vérén szerezte. Nem én találtam ki, nézd meg a 18. versben!

Apcs 26:18 Hogy megnyissad szemeiket, hogy sötétségből világosságra és a Sátánnak hatalmából az Istenhez térjenek, hogy bűneiknek bocsánatát és a megszenteltettek között osztályrészt nyerjenek az én bennem való hit által.
Annyira világos küldetés! Segíteni az embereknek, hogy megkapják és jogosan használják az örökségüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...