Keresés ebben a blogban

2011. május 8., vasárnap

Folyt. köv.

A tegnapi eszmét futtatom tovább. Tehát a Zige:
Jakab 3:15  Ez nem az a bölcsesség, amely felülről jő, hanem földi, testi és ördögi...
Földi, érzéki:  ψυχικός  (pszükhikosz) - lelki; természetes, pszichikai

Ahol pedig megtalálom a görög megfelelőit: 
-1Kor 2:14  Érzéki ember pedig nem foghatja meg az Isten Lelkének dolgait: mert bolondságok néki; meg sem értheti, mivelhogy lelkiképpen ítéltetnek meg.
-1Kor 15:44  Elvettetik érzéki test, feltámasztatik lelki (Szellemi)  test. Van érzéki test, és van lelki test is.
-1Kor 15:46  De nem a lelki (Szellemi) az első, hanem az érzéki, azután a lelki.
-Júd 1:19  Ezek azok, akik különszakadnak, érzékiek, kikben nincsen [Szent] Lélek. 
Ugyanez egyszerű fordításban: Ezek azok, akik viszálykodást okoznak közöttetek. Saját bûnös természetük kívánságai uralkodnak rajtuk, és nem lakik bennük a Szent Szellem.
Ugyanez Csia Lajostól: ők azok, akik válaszfalakat emelnek. Lelkiek, Szellem nincs náluk.  

Nekem súlyosnak tűnik...

Előzmény:
Utózmány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...