Keresés ebben a blogban

2011. január 12., szerda

Az első

Na még ilyet! Blogot írok!
Közkincs lettem! Nos ha már lúd, legyen kövér!
Miért ez a cím: János 7:38? 
A válasz az Újszövetségben van . Jézus mondja:  
Aki hisz én bennem, amint az írás mondotta, élő víznek folyamai ömlenek annak belsejéből.


Én hiszek Jézusban, és ha már ömlik az a víz, kell neki valahová ömleni.
Isten hozott a blogomban. Lehet, hogy sok bénázás lesz, de ha valami jó benne, akkor az Úrnak tartozunk hálával!
Jer 9:23  Ezt mondja az Úr: Ne dicsekedjék a bölcs az ő bölcsességével, az erős se dicsekedjék az erejével, a gazdag se dicsekedjék gazdagságával;
Jer 9:24  Hanem azzal dicsekedjék, aki dicsekedik, hogy értelmes és ismer engem, hogy én vagyok az Úr, aki kegyelmet, ítéletet és igazságot gyakorlok e földön; mert ezekben telik kedvem, azt mondja az Úr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...